خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 241
بازدید کل : 33368
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


حیدری : مهم قهرمانی تیم است نه بازی کردن من

 

 

سپهر حیدری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازی سختی را فردا در اهواز داریم مصدومیت من خوشبختانه با تلاش‌های دکتر زرینه و خانواده‌ام برطرف شده و در صورتی که دایی صلاح بداند آماده‌ام تا به پرسپولیس خدمت کنم. وی افزود: اما این را فراموش نکنید که در حال حاضر مهم قهرمانی پرسپولیس است نه بازی کردن من و ما باید جواب محبت‌های هواداران‌مان را بدهیم.

حیدری در خصوص انتخاب نشدنش به تیم ملی گفت: این اتفاق نظر آقای کی‌روش بود و من به نظر ایشان احترام می‌گذارم. حالا دلیلش مصدومیت من یا مسئله دیگری باشد.

 

وی در پایان در خصوص احتمال تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز گفت: سوءتفاهماتی به وجود آمده است، امیدوارم آخر فصل این سوءتفاهمات برطرف شود و سپس صحبت‌های خوبی داشته باشیم تا در خدمت پرسپولیس باشم در غیر این صورت شاید اتفاق دیگری بیفتد اما این را بدانید من پرسپولیس را خیلی دوست دارم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دیدار پرسپولیسی‌ها با ملی‌پوشان و درخواست شاگردان دایی از باقری

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-3.gif تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تمرین امروز ساعت ۱۲:۴۰ راهی هتل المپیک شد تا بعد از صرف ناهار عازم فرودگاه شود.
بر همین اساس هنگامی که بازیکنان پرسپولیس وارد هتل المپیک شدند، ناگهان با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان رو‌به‌رو شدند که همین موضوع باعث شد که برخوردهای گرمی بین آنها به وجود آید.
در این بین برخورد حمید علی‌عسگر و خسرو حیدری در نوع خود بسیار جالب توجه بود.
سپس بازیکنان پرسپولیس همراه با تیم ملی با یکدیگر صرف ناهار راهی رستوران شدند.

 

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز با آمدن کریم باقری بسیار خوشحال و شاداب بودند در انتهای تمرین از باقری درخواست کردند تا تحت هر شرایطی که شده با آنها به سفر اهواز بیاید تا در دیدار مقابل فولاد در ورزشگاه حضور داشته باشد. باقری نیز ضمن تشکر از بازیکنان به دلیل مشغله کاری فقط برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : ‌به بازیکنان گفتم شما بازی کنید من دعوا می‌کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از بازی با سپاهان این اولین تمرین جدی ما بود که برگزار کردیم. به مدت دو روز فقط ریکاوری می‌کردیم تا بازیکنان را به شرایط بازی فردا برسانیم.
وی افزود: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم. شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. انشاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌کنیم.
دایی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که از همه لحاظ روی پرسپولیس در این بازی فشار است. ما می‌دانیم هوای اهواز گرم است و خیلی از عوامل هستند که شاید آنجا برای ما مشکل باشد اما تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌های من بسیار با انگیزه هستند.

 

دایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا طلسم عدم موفقیت خودمان در اهواز را با یک برد شیرین مقابل فولاد بشکنیم. ما در این بازی محروم نداریم اما مصدوم داریم.
دایی در جواب سؤالی که نقش مصدومان شما در عدم ناکامی در فصل جاری چه اندازه بوده است نیز گفت: تمام بچه‌های من با انگیزه هستند. آنهایی که الان مصدوم هستند برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند اما عادت کرده‌ایم بدون آنها بازی کنیم. من به آنها نیز می‌گویم دستتان درد نکند.خوشبختانه سایر بازیکنان جای خالی مصدومان ما را پر کرده‌اند.
وی همچنین درباره اینکه حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه وارد کرده‌اند یا خیر گفت: خدا را شکر اجازه این کار را ندادیم. به بچه‌ها گفتم شما باید فکر بازی باشید و من دعوا می‌کنم. شما فقط در زمین هر چه در توان دارید به نمایش بگذارید، برای پرسپولیس افتخار کسب کنید و دل هواداران را شاد کنید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده کاری خودش گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد از آن می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم. فعلا فقط به فکر موفقیت در جام حذفی هستیم.
دایی درباره حضور امروز کریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: من و آقاکریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یکدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و کریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متأسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند.
وی افزود: برخی بدانند رفاقت من و کریم طوری نیست که بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و کریم با فوتبال سست نمی شود و مطمئن باشید همیشه محکم تر خواهد شد.
دایی خاطرنشان کرد: باقری لطف کرد و امروز بر سر تمرین آمد و به بازیکنان روحیه خوبی داد. انشاءالله همیشه موفق باشند. او اسطوره است و هیچکس هم نمی‌تواند خدشه‌ای به رفاقت من و کریم وارد کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اختصاصی / ۴۰ هزار نفر هم اکنون در ورشگاه آزادی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Havadaran-PersePolis-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از خبرنگار اعزامی به ورزشگاه آزادی هم اکنون ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و همچنان به تعدادشان افزوده میشود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : قهرمانی پرسپولیس در گرو عبور از سپاهان است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-5.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم همانطور که شما مطلع هستید پس از بازی با پیکان تمرینات ویژه و پرفشاری را دنبال کرده‌ایم و بسیار آماده هستیم تا خودمان را در یک بازی جدی محک بزنیم.

وی افزود: شما می‌دانید ما همین‌ چند روز گذشته در اصفهان به دیدار سپاهان رفتیم به همین دلیل شناخت کافی از فوتبال سپاهان داریم همه مطلع هستید سپاهان امسال تیم بسیار خوب و قدری بوده و بر همین اساس ما روز سختی را در پیش داریم تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا در جام حذفی قهرمان شویم و این قهرمانی می‌دانیم که از سپاهان می‌گذرد.

 

دایی افزود: برهمین اساس با انگیزه‌ای که بازیکنانمان دارند به دنبال شکست سپاهان هستیم همه خوب کار کردند و همه به دنبال این هستند تا به ۳ امتیاز بازی برسیم. شما می‌دانید خیلی وقت است که ما بازیکن مصدوم و محروم داریم و این مورد برای ما امری طبیعی شده است اما اینها باعث نمی‌شود مشکلی به وجود بیاید و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا مقابل سپاهان به امتیاز لازم برسیم.

 

وی در جواب این سوال که آیا بازی روز یکشنبه از بازی اصفهان در لیگ برتر سخت‌‌تر است یا خیر، گفت: ما تجربه بسیار خوبی در آن بازی پیدا کردیم این تجربه قطعاً روز یکشنبه به درد ما می‌خورد و باید از آن استفاده کنیم تا سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تشکیل وزارت ورزش و احتمال حضور حبیب کاشانی در رأس آن نیز گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم چون آدم سیاسی نیستم و به هیچ عنوان دنبال این مسائل نیستیم که بخواهم درباره وزارت ورزش و جوانان نظری بدهم. من فقط آروزیم این است کسی بیاید این وظیفه مهم را در وزارت ورزش بر عهده بگیرد که بتواند به ورزش ما کمک کند. کسانی باید بیایند که به ورزش ما کمک کنند. باید کسانی در رأس وزارت ورزش قرار گیرند که در ورزش باشند و سابقه‌شان درخشان باشد. آدم‌های بزرگی باید بیایند که انشاءالله ورزش ما را به آن سطحی که شایسته‌اش است برسانند مهم‌ترین چیز در این موضوع به دست آوردن دل مردم است که وزیر ورزشی باید بیاید و این کار را انجام بدهد.

وی افزود: مردم ما به نظر من استحقاق خیلی بیشتر از این حرفها را دارند و باید همیشه طعم موفقیت در مسابقات مختلف را بچشند. پس باز هم می‌گویم کسانی باید در وزارت ورزش حضور یابند که واقعاً به ورزش کمک کنند و سطح توقع مردم را بدانند تا جواب مثبت به آن بدهند.

دایی در پایان در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: من دوست دارم فردا بارسلونا قهرمان شود چون فوتبال این باشگاه را دوست دارم این باشگاه بالاتر از تمام تیم‌های دنیا و به سبک و کلاس خاصی فوتبال را به نمایش می‌گذارد. باتوجه به بازیکنانی که دارد خودم هم دوست دارم بارسلونا قهرمان شود. مطمئن باشید حق بارسلونا است تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا بیاید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حیدری : به امید خدا به فولاد می‌رسم / چشم همه ما روز یکشنبه به سکوهاست

 

 

سپهر حیدری برابر مس کرمان مصدوم شد و نتوانست به دلیل شکستگی از ناحیه دنده، پرسپولیس را در باقی مسابقات همراهی کند. حیدری پس از یک دوره استراحت با تشخیص پزشک تیم توانست اجازه تمرین پیدا کند. چند روزی است که مدافع تیم همراه سایر نفرات تمرین و خود را برای بازی‌های جام‌حذفی آماده می‌کند. مطمئناً او به بازی با سپاهان نمی‌رسد اما در بازی با فولاد می‌تواند حاضر شود.

*وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟

خدا را شکر در حال سپری کردن این دوران هستم و روند بهبودی‌ام را پشت سر می‌گذارم. به امید خدا برای ده روز آینده آماده خواهم شد. من به خاطر پرسپولیس، هواداران و علی دایی خیلی زودتر از موعد مقرر خودم را به شرایط بازی خواهم رساند تا بتوانم در دیدار با فولاد و بازی فینال تیمم را همراهی کنم.

 

*پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارد؟

خدا را شکر بعد از برد آخر مقابل پیکان شرایط روحی تیم فوق‌العاده و بسیار خوب است و همه با انگیزه هستند. بچه‌ها قصد دارند یک جام به هواداران تقدیم کنند.

*به نظرت می‌توانیم برای دومین سال، قهرمان جام‌حذفی شویم؟

امسال گرفتن جام‌حذفی خیلی سخت است. چندین مدعی بزرگ حضور دارند و سه یا چهار فینال انجام می‌شود، آنچه مهم است این است که بدون حضور هواداران نمی‌توانیم قهرمانی را کسب کنیم. امیدوارم برابر سپاهان، هواداران آزادی را پر کنند.

*لیست جدید تیم‌ملی اعلام شد، در مورد تیم‌ملی و حضور در لیست بازیکنان انتخابی نظری نداری؟

کی‌روش یک مربی درجه یک و جهانی است و امیدوارم تمام ابزار و امکانات برای ایشان فراهم شود. همه باید به او کمک کنند چون کمک به او کمک به فوتبال ملی است.

در یک دوره که بسیار آماده بودم، مصدوم شدم و شانس حضور در تیم‌ملی را از دست دادم. دوست دارم اول برای پرسپولیس و بعد برای هواداران هر چه در توان دارم انجام دهم و اگر حقم باشد، سرمربی تیم‌ملی من را دعوت کند.

*به عنوان یک پرسپولیسی چه احساسی در مورد درگذشت ناصر حجازی داری؟

در تیم ذوب‌آهن افتخار شاگردی ایشان را داشتم و پدرم همبازی ناصرخان بود. مگر می‌شود کسی حجازی را طی ماه‌ها و سال‌ها فراموش کند؟ به نظرم کمر تمام فوتبالیست‌ها به خاطر فوت ایشان شکست. ناصرخان هم برای پرسپولیسی‌ها و هم برای استقلالی‌ها یک اسطوره بود.

*حرف آخر؟

صحبتم با هواداران است که به امید خدا در روز یکشنبه با حضورشان، آزادی را پرکنند و چشم همه ما به سکوهاست. هواداران پنجاه درصد از قهرمانی هستند و ما بدون آنها نمی‌توانیم جام را بگیریم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تیاگو، نوری، فشنگچی و سکوبرت می‌رسند ؛ رضایی، حیدری و اکبری همچنان مصدوم

 

 

تعداد بازیکنان مصدوم پرسپولیس آنقدر زیاد است که قبل از بازی حساس با سپاهان بسیاری از هواداران این تیم را نگران می‌کند. پرسپولیس در همین دو بازی آخر لیگ برتر مقابل سپاهان و پیکان با لشگری از مصدومان و محرومان به مصاف سپاهان و پیکان رفت و البته نتایج خوبی گرفت. گفته می‌شود اگر نیروهای پرسپولیس به ترکیب این تیم برگردند شکست سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اصلا دور از دسترس نیست.
پرسپولیس در یکی دو هفته اخیر ۷ بازیکن مصدوم داشته که علی دایی از این بابت واقعا آزرده خاطر و نگران است اما گفته می‌شود حداقل سه بازیکن از جمع این گروه ۷ نفره تا بازی ۸ خرداد هم آماده نخواهند شد و اصلا حتی اگر پرسپولیس به مراحل بعدی هم صعود کند به میدان نمی‌روند.جلال اکبری که رباط پایش پاره شده، فردا جراحی می‌کند و حداقل ۵-۴ ماهی بیرون خواهد بود.

 

غلامرضا رضایی هم همچنان مشغول مداوا است و حتی اگر مداوای عضله زیر شکم او هم مرتفع شود باید بدنسازی کند که با این شرایط قید او را تا آخر بازی‌ها باید زد. سپهر حیدری نیز از ناراحتی دنده رنج می‌برد و با وجود جوش خوردن دنده‌های شکسته‌اش احتمالا به این زودی‌ها آماده بازی نخواهد شد.با این وجود تیاگو، محمد نوری، فشنگچی و سکوبرت به احتمال فراوان تا روز یکشنبه آماده بازی خواهند شد.
تیاگو که حتی قبل از بازی با پیکان هم مصدومیتش رفع شده بود اما در لیست ۱۸ نفره این مسابقه قرار نگرفت باید به لحاظ بدنی خودش را به شرایط بازی برساند. فشنگچی که یک روز قبل از بازی با سپاهان در تمرین مصدوم شد مشکلی ندارد و به سپاهان می‌رسد.
محمد نوری هم که از ناراحتی عضله همسترینگ رنج می‌برد با استراحت یک جلسه‌ای مهیای بازی است. اوضاع سکوبرت اما کمی مبهم‌تر از سه نفر دیگر است اما به احتمال فراوان او نیز شرایط بازی را پیدا می‌کند.
عضلات دوقلوی او در بازی برگشت با الوحده کش آمد اما ظاهرا مصدومیت او مرتفع شده و اگر شرایط بدنی‌اش مهیا باشد مقابل سپاهان حداقل به لیست ۱۸ نفره خواهد رسید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مازیار زارع : منکر قدرت سپاهان نیستم ولی می بریم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Maziar-Zare-2.gifمازیار زارع علاوه بر درخششی که در خط میانی تیمش داشت، در اصفهان و مقابل سپاهان برای نخستین بار در قلب دفاع پرسپولیس انجام وظیفه کرد و نمره قبولی گرفت تا ثابت کند این روزها به مهره کلیدی سرخپوشان تبدیل شده است.

مازیار رکوردهای جالبی نیز در این فصل و در کنار پرسپولیس به ثبت رسانده است. زارع با انجام ۳۲ بازی از ۳۴ مسابقه لیگ برتر و ثبت پیروزی های پر گل پرسپولیس در لیگ برتر مقابل پیکان، نفت تهران و برد غرور آفرین برابر الاتحاد عربستان را به نام خودش رقم زده است.

 

 

وی طی گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس جام حذفی اینچنین اظهار نظر کرد؛ منکر اینکه در فصل جاری پرسپولیس نمایشی پرفراز و نشیب داشته نمی شوم اما تجربه ثابت کرده هر وقت بچه ها متحد و یکدل شده اند و به لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار داشته اند با انگیزه دو چندان و قدرتی مضاعف برابر حریفان صف آرایی کرده ایم.

مازیار ادامه داد: حتی در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال که باختیم دیدید همه کارشناسان و هواداران از بازی ما تعریف و تمجید کردند و ما را شایسته پیروزی قلمداد نمودند. به همین لحاظ معتقدم یکشنبه پرسپولیس با تمام توان و انگیزه بالا برابر سپاهان صف آرایی خواهد کرد، ضمن اینکه منکر قدرت سپاهان نمی شوم.

زارع در پایان گفت: برای تیم سپاهان احترام خاصی قائلم ولی پرسپولیس در این مسابقه محکوم به برد است. البته از هواداران پرسپولیس نیز تقاضا دارم تمام سکوها را پر کنند تا با حمایت های یکپارچه و به رقص در آوردن پرچم های قرمز، فضای ورزشگاه را برای یک برد شیرین آماده کنند. 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : حجازی همیشه زنده است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-5.gifعلی دایی در خصوص شرکت در مراسم تشییع پیکر ناصر حجازی عنوان کرد: چه کسی می‌گوید ناصر خان از بین ما رفته است؟ او در دل تک تک هواداران حاضر است و بر تمام ما حق دارد.

وی ادامه داد: به خدا ناصرخان زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده و بر تک تک افراد حق دارد. برای خداحافظی با او به این مراسم نیامده‌ام زیرا ناصر خان همیشه زنده است و در کنار ما است.

دایی گفت: از مردانگی او و خصوصیات دیگر حجازی هر چقدر بگوییم کم است. من کاری به مسائل فنی ندارم. ببینید که چقدر در دل مردم جای دارد. این مهم است.

 

دایی در حالی که گریه می کرد، گفت: حجازی مربی من بود و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. او خصوصیاتی داشت که مسائل فنی در آن گم است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خطر از بیخ گوش سرپرست پرسپولیس گذشت

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mahmood-Khordbin-1.gif\محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که امروز قصد داشت زودتر در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شود ناگهان یک دستگاه کامیون تریلر به ماشین وی برخورد کرد و آسیب جدی به ماشین وی رساند.
خوردبین در ترافیک پشت چراغ قرمز ایستاده بود، اما ناگهان یک کامیون به دلیل بریدن ترمز با خودروی خوردبین به شدت برخورد کرد. در این حادثه خودروی سرپرست پرسپولیس آسیب جدی دید،‌ اما خوشبختانه هیچ مشکل جسمانی برای خوردبین رخ نداد.

 


خوردبین با تایید این خبر گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما به یکباره دیدم کامیونی که پشت سر من می‌خواهد متوقف شود،‌ناگهان کنترل اتومیبل از دستش خارج شد و با من برخورد کرد. خوشبختانه در این حادثه مشکلی خاصی برایم رخ نداد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاداش سرخپوشان براي جام حذفي/ پيروزي برابر سپاهان؛ 2/5 ميليون،قهرماني؛ پژو 206

 

 

پرسپوليسي‌ها در صورت قهرماني در جام حذفي، پژو 206 دريافت خواهند كرد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، بر اساس تصميم حبيب كاشاني، پاداش قهرماني سرخپوشان در جام حذفي، پژو 206 خواهد بود.

همچنين پاداش پيروزي در برابر سپاهان اصفهان در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات جام حذفي فوتبال كشور، دو و نيم ميليون تومان و پاداش پيروزي در برابر فولاد خوزستان 3 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.

از سوي ديگر، پاداش پيروزي 5 بر يك سرخپوشان در بازي برابر پيكان قزوين نيز به 500 هزار تومان افزايش يافت. برد روحيه بخش در آستانه رويارويي با تيم فوتبال سپاهان اصفهان، دليل افزايش پاداش اين بازي است.

سال گذشته تنها پس از قهرماني در جام حذفي، پژو 206 به عنوان پاداش در نظر گرفته و معادل ريالي آن به بازيكنان اهداء شد اما امسال از سوي سرپرست باشگاه پرسپوليس، براي ايجاد انگيزه مضاعف، پاداش‌هاي ويژه اي
براي بازي‌هاي پيش از فينال نيز براي سرخپوشان پيش بيني شده است.
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

باشگاه پرسپولیس درگذشت ناصر حجازی را به جامعه ورزش کشور تسلیت گفت

 

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) درگذشت ناصر حجازی اسطوره فوتبال را به جامعه ورزش کشور و خانواده حجازی تسلیت گفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ناصر حجازی که مدت ها با بیماری سرطان ریه دست و پنجه نرم می کرد، صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان کسری درگذشت.

در پیام تسلیت این باشگاه آمده است: «فقدان اسطوره فوتبال ایران غم بزرگی را در دل خانواده ورزش به جای گذاشت. باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) به همین مناسبت درگذشت دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال را به جامعه ورزش کشور و خانواده حجازی تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای خانواده گرانقدر ایشان آرزوی صبر می نماید».

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تسلیت حبیب کاشانی بمناسبت درگذشت ناصر حجازی

 

 

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) درگذشت ناصر حجازی اسطوره فوتبال را به جامعه ورزش کشور و خانواده ایشان تسلیت گفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ناصر حجازی صبح امروز (دوشنبه) در بیمارستان کسری درگذشت.

بهمین مناسبت حبیب کاشانی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی (پرسپولیس) طی پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش کشور و خانواده حجازی تسلیت گفت.

در پیام سرپرست این باشگاه آمده است: «خبر فراق جانسوز درگذشت ناصر حجازی دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال بر ما نیز گران آمد و فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای جامعه ورزش کشور خواهد بود».

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش کشور، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای خانواده محترم شان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

«روحش شاد و یادش گرامی باد».

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اشك‌هاي سرمربي پرسپوليس پس از شنيدن خبر درگذشت حجازي

 

سرمربي پرسپوليس گفت: حجازي حق زيادي به گردن من دارد و نمي‌دانم چه حرفي بايد درباره درگذشت او به زبان بياورم.

   علي دايي که متوجه درگذشت ناصر حجازي شده بود با صدايي بغض کرده و در حالي که گريه مي‌کرد گفت: به خدا نمي‌دانم چه بگويم و زبانم نمي‌چرخد که حرف بزنم. ناصر خان گردن من زياد حق داشت و هيچ وقت ياد و خاطره او را فراموش نمي‌کنم.

وي افزود: به تمام مردم ايران که ناصر حجازي را دوست داشتند تسليت مي‌گويم. اين غم بزرگي براي فوتبال ما است که قبول کردنش سخت است. به خانواده او نيز تسليت عرض مي‌کنم. حجازي يک اسطوره بود که در فوتبال ما کمتر از اين گونه افراد پيدا مي‌شود. 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چرخش جالب سرخها به سمت شهریار ؛ علی دایی حق دارد یا حبیب کاشانی ؟!

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، پس از اینکه علی دایی در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی با سپاهان رسما به مدیریت کاشانی ایراد گرفت و حرفهایی جنجالی زد، برخی منتظر بودند تا واکنش حاج حبیب را ببینند که او واکنشی نشان نداد و در عوض بازیکنان را نزد خود جمع کرد تا برای آنها سخنرانی کند. او در این سخنرانی تا توانست برای علی دایی سنگ تمام گذاشت و تا می‌توانست از علی دایی خوب گفت اما فردای آن روز علی دایی سوالی را مطرح کرد که باعث شد هواداران خوشبین هم برایشان سوال ایجاد شد : «مگر شما جلسه با بازیکنان نگذاشتید پس کادر فنی کجا بود؟ … من هیچ کجای دنیا ندیدم که یک مدیر بدون حضور کادر فنی با بازیکنان جلسه بگذارد … پس من نامحرم بودم؟» واقعیتش هم همینی است که علی دایی گفت. در هیچ کجای دنیا رسم نیست یک مدیر بدون کادر فنی بازیکنان را دور خود جمع کند اما سوال مهمتر این است که چرا سر علی دایی کلاه نمی‌رود؟!

 

علی دایی حتی زمانی که از او تعریف و تمجید می‌کنند خام نمی‌شود و سوار جریانی که برایش ساختند نمی‌شود، شاید یکی بگوید علتش متوهم بودن این آدم است که حتی اگر این باشد نشان از حواس جمع او دارد و اینکه هیچ چیزی را از قلم نمی‌اندازد. توضیحاتی که او در جلسه کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان در حضور خبرنگاران ارائه کرد، نشان داد او آدمی است که بدون مدرک حرف نمی‌زند و حرفهایش محکمه پسند هستند. تا پیش از ارائه این توضیحات بسیاری از هواداران سرخ به حبیب کاشانی حق می‌دادند و علی دایی را محکوم می‌کردند به اینکه نمی‌تواند با کاشانی کار کند و اینکه مشکل از اوست اما توضیحات روز پنجشنبه نشان داد، این علی دایی متوهم اسنادی را دست دارد که باعث تبرئه او می‌شود: «مگر شما نمی‌گویید که از من حمایت می‌کنند پس چرا در روزنامه پرسپولیس که برای خود آقای کاشانی است من را می‌کوبند؟ چرا در طول هفته گذشته دائما به من در این روزنامه حمله شده است؟ اینکه سیاست یک بام و دو هواست! … شما حرفتان با عمل تان یکی نیست…» !

چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم، علی دایی آدم با سوادی است که از هوش خوبی نیز برخوردار است و به این راحتی‌ها نمی‌توان او را از میدان به در کرد. آنهایی که فکر می‌کنند با سیاسی کاری و سیاسی بازی که مثلا بر سر علی پروین در آوردند و او را از میدان خارج کردند می‌توانند علی دایی را از میدان خارج کنند کمی اشتباه می‌کنند چون دایی مو را از ماست می‌کشد بیرون. او حتی به نزدیک ترین دوستانش هم گاهی شک می‌کند و به همین علت در چنین مواقعی کم نمی‌آورد. او سندها و مدارکش را جور کرده و اگر جواب قانع کننده ای داده نشود هوادار پرسپولیس هم حق را به او خواهد داد همانطور که از روز پنجشنبه سرخها با چرخشی جالب به سمت او رفتند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com